خانه » عمومی » 88

88

چنگ انداختم توو بازوش جوری که با چشمای گرد و قیافه ی جا خورده و توی هم رفته سر چرخوند طرفم که چته روانی. بدون که اینکه صدایی ازم دربیاد لب زدم: فقط ساکت.

از موقعیت های خوب روزگاره وقتایی که یکی دستش زیر سنگ مونده باشه و تو هر بلایی بخوای سرش بیاری. یکی نتونه داد بزنه، نتونه کمک بخواد، تیمش تک نفره باشه، نتونه ابراز درد کنه حتی و تو بدبختش کنی. به دید انتقام یا تلافی حتمن. که آدم سالم، همچین رفتارایی نداره بیچاره.
                                                                 
من آدم خوش خوابی هستم. همه اینو میذارن بغل دست آرامش روانی داشتنم. یعنی همچین علت و معلولی میسازن. اصرار داشتم بگم نه اینطور نیست. این آرامشی که میبینید ظاهر سازیه فقط. که بود. ظاهر سازی ناخودآگاهم بود. و درونم پر از فکر و غصه و غلیان. ولی دیگه نیست. یه روزی به خودم اومدم دیدم لازم نیست بگم نه عزیز من جان من اینا همش ظاهره. دیدم خیلی هم درونی آرومم. خیلی هم روح و روانم بی موجه. و هیجان زده شدم. کنار یه چیز دیگه تیک خورد و من شدم آدم دروناً آرومی که خیلی وقت بود آرزوشو داشتم.. . و کنارش خیلی دیگه از صفت هایی که دوست نداشتم هم غیب شدن. مث پارانوئید بودن. که تا حدی بهش افتخار می کردم چون حواسمو جمع نگه می داشت. ولی یادم نیس چه جوری و از کی گذاشتمش کنار کاملن. مث کینه ای بودن. مثل صفر و یک بودن عاطفی. منظورم از این آخری فقط رقیق القلب نبودنه. یادمه یه جایی قبلن راجع بهش حرف زدم که رقیق القلب شدم. یادم نیس کجا. دیگه تاب و تحمل سردی رو ندارم. نه که مث کره وا رفته باشم. ولی سخته واسم جنگ های عاطفی. نمی تونم راحت ببـُرم و بندازم دور. نمی دونم از عوارض افزایش سن باشه یا نه. ولی من یکی هرچی سنم بالاتر میره صلح جوو تر میشم. بیش تر میگم انقدر اصطکاک ایجاد نکنیم خب مگه چه مرگمونه. بیشتر میگم خب حالا نشستیم دور هم. بیش تر آدم ها رو همون جوری که هستن قبول می کنم. کم تر تفاوت داشتن میشه عامل حذف کردن. همیشه می دونستم صفر و یک غلطه و اون وسط کلی عدد نشسته. اما توجیهم این بود که اینجوری کارم راحت تره. حالا اجازه میدم عددای دیگه هم باشن. حالا فک می کنم اینجوری راحت تره. همه باشن و هر کی سرش توو لاک خودش. خلاصه که آره.. عوض شدم در جهت خوب. نمی دونم چه جوری. اما دستم درد نکنه. راضی ام.

پاسخی بگذارید

