ساعت سه و نیم صبحه و من دو ساعت دیگه باید بیدار باشم. اونوقت هنوز خوابم نبرده. از دوازده با چشمای بسته توو تختمم و حتی خواب هم دیدم اما مغزم همش بیدار بوده. من نمی دونم چه طوری یه آدمیزادی میتونه دو روز دوازده ساعت صبح کشیک بده و دو روز بعدش شب و دو روز بعدیش بهش بگن برو خونه بمیر تا دوباره بیای. یعنی چه طوری انتظار دارن یک بدن همچین قابلیت انعطافی داشته باشه؟ ولی خب همه قبل مایی ها تونستن و ما هم قراره بتونیم مثل اینکه. اصولن چیزی که برای بقیه سخته، واسه من آسونه و برعکس. چیزی که به دل بقیه میشینه، به دل من نمیشینه و برعکس. نه که بخوام بگم خوبه. خیر. خیلی ام بده. چون درک متقابل رو کاهش میده. همه گفتن اورژانس، یه ماهه ی خوبیه. که واسه من نیست. از مریضای بدحالش بگیر که اصلن با روحیات من سازگار نیس تا.. کارایی که انجام میدیم. یه عمری به همه ایراد گرفتم که جنسیتی نگاه نکنین و نگین این مردونس اون یکی زنونه. اما الان میگم اورژانس مردونس. من یه آتل می گیرم نفسم در میره. یه ردیف بخیه می زنم انرژیم ته می کشه. همراه های مریضا هم تا صدای مردونه بالای سرشون نباشه کوتاه نمیان. توجه کنین انقدر بهم بد میگذره که غرغرو شدم. یه عمری مبارزه کردم با غر زدنم، حالا اما در لفافه ی فلسفه بافی و روزمره تعریف کردن و غیره، غر تولید می کنم. با همه ی این حرفااا.. عوضش خوبیش اینه که میگذره. با همه ی کلیشه ای بودن، اتفاقیه که داره می افته. و چون میگذرد، غمی.. نیست.

یک دیدگاه برای ”

  1. حرف دلمو زدی
    :(
    نمیشه تموم شه؟
    خسته ام ازش :(
    دقیقا یه رشته ی مردونسسسس :((
    تحملم تموم شده واقعن
    کل دو کشیک قبلیم حالت تهوع داشتم که مقاوم به درمان نیز بود
    الانم که خونم به صورت پی تی اس دی هی صحنه های تو اورژانس دوییدن و بدبختیامو پروسیجرهای بدشو یادم میاد اعصابم میریزه به هم
    روتیشن اورژانس گذر گذر گذر گذر گذر گذر….

  2. حرف دلمو زدی
    :(
    نمیشه تموم شه؟
    خسته ام ازش :(
    دقیقا یه رشته ی مردونسسسس :((
    تحملم تموم شده واقعن
    کل دو کشیک قبلیم حالت تهوع داشتم که مقاوم به درمان نیز بود
    الانم که خونم به صورت پی تی اس دی هی صحنه های تو اورژانس دوییدن و بدبختیامو پروسیجرهای بدشو یادم میاد اعصابم میریزه به هم
    روتیشن اورژانس گذر گذر گذر گذر گذر گذر….

پاسخی بگذارید

