خانه » عمومی » SURPRISE

SURPRISE

kiss

تـــولـــدت مـــبارک ایــــده

من متخصص خراب کردن سورپرایز هستم. چون خودم ازش خوشم نمیاد فکر می کنم که بقیه هم دوست ندارن
اینجوری حساب کرده بودم که تا از بیمارستان می رسی خونه من theme اینجا رو آبی کرده باشم و یه چیزی راجع به تولد بنویسم که وقتی بعد از نهار و ماچ و بوسه ی مامان اینها میای یه سر به بلاگ بزنی کلی سورپرایز شی
نمی دونم چرا به خودت هم گفتم برنامه ام رو :))))

خلاصه؛ تولدت مبارک. خوش اومدی
منتظرت بودیم.

یک دیدگاه برای ”SURPRISE

پاسخی بگذارید

