خانه » عمومی » 184

184

وقتی برای انجام کاری که خودم مطمئن نیستم از پسش بر میام بهم اعتماد دارن و من می بینم این اطمینانشون نسبت به من چقدر قلبی و عمیق و واقعیه، احساس می کنم هیچ چیزی نیس که نتونم از پسش بربیام. هیچ کاری اون قدرا سخت نیس و هیچ موفقیتی اون قدرا دور.

یک دیدگاه برای ”184

  1. راستش الان تو وضیتی نیستم که بگم اره اما میتونم بگم منم یه روزایی همچین حسی دارم….وقتی کسایی که قبولشون دارم تاییدم میکنن این حس بهم دست میده…ولی میدونی چی ناراحتم میکنه ؟این که زود یادم میره!

پاسخی بگذارید

