خانه » عمومی » 182

182

هی تحمل. هی صبر. هی کنترل خویشتن. امتحان صبر و بردباری تمومی نداره.‏

یک دیدگاه برای ”182

  1. من همش فکر میکردم که تو باید ازون آدما باشی که همش خودشون و امتحان میکنن توی صبر و بردباری و حالا میبینم که از همونایی…من هم تا چند ماه پیش خیلی صبورتر بودم اما گاهی چیزایی تو زندگیت از کسایی میبینی که انتظارش رو نداری و بعد یاد میگیری که آدمای کمی هستن که میفهمن معنی صبر کردن و معنی گذشت رو…و دلت میخواد فقط واسه اونایی که میفهمنت صبور باشی تا وقتی کسی زیر پات رو خالی کرد دلت نسوزه که ای وای من چه روزایی به خاطرش چقدر صبوری کردم و چقدر سخت بود…آما خودم دوست ندارم این شرایط رو…واقعا کاش همه چیز طوره دیگه ای بود…

    • دقیقن.
      واسه من همش تجربه س. با همه ی سختیاش.
      تازه دارم می شناسم. خودمو. بقیه رو.
      من از این همه تجربه راضی ام.

پاسخی بگذارید

