خانه » عمومی » شازده ی غول آسا

شازده ی غول آسا

دوست داشته شدن، اهلی شدن نیست.. شرطی شدنه.

یک دیدگاه برای ”شازده ی غول آسا

  1. دوستم.!..اونچه تو بلاگم نوشتی همون چیزیه که مدت ها فکر خودمو هم مشغول کرده بود…فقط کسایی که خیلی بهم نزدیک بشن میدونن درون من چی میگذره…فک میکنم این 2گانگی واسه محافظت کردن از خودم باشه اما ناخوداگاهه و خودم دوسش ندارم..باید رو خودم کار کنم.راستی در مورد دوست داشته شدن…همیشه تو این میمونم که داستان داستان ساده ی سروتونینه یا…..این همیشه برام سواله!

    • اتفاقن مکانیسم دفاعی خوبیه.
      دلیلی نداره همه بدونن خود واقعی ما چه شکلیه.

      من به سرتونین بیشتر اعتقاد دارم!

پاسخی بگذارید

