خانه » عمومی » Nein

Nein

لابد بوده در زندگیتون لحظه هایی که با خودتون فک کنین «اوه.. تقدیره این؟ تقدیر که می گن همینه؟». یه جور حس عجیب از چیده شدن وقایع کنار هم، یه جور شبه-دومینو شدن زندگی، یه جور اگه اون روز پنج دقیقه دیرتر از خونه بیرون رفته بودم هیچ کدوم این اتفاقا نمیفتاد.. . بدیهیه که همه ی این اتفاقات معجزه آسا، قراره درنهایت به چیز خوبی ختم بشن. حداقل معنی تقدیر که توی ذهن من این جوریه. مجموعه ای از اتفاقات عجیب و شیرین که درنهایت شما رو در عین ناباوری و خنگولکی که در آن غوطه ور هستید، به سمت چیزی که همیشه آرزوشو داشتید می بره.. میدونید که چی میگم؟.. . من نمی دونم آخر قصه ی دراماتیک تقدیر شما همیشه چه جوری از آب در میاد.. . ولی مال من همیشه، همیشه، همیشه، با تقریب خوبی همیشه، تهش بن بست بوده. خواب و خیال بوده. با مخ رفتن توی دیواری بوده که روش نوشته بود چشماتو باز کن! داستان سرایی نکن! این چیزا واسه داستان هاست.. . بعد با قلبی که دست و پاش شکسته، برگشتن به زندگی عادی. اوهوم. این جوری به این نتیجه رسیدم که پیش بینی اتفاقای آینده، هرگز قرار نیس به این سادگی باشه. هرگز چهارتا اتفاق تصادفی و گوگولی، تو رو به سمت چیزی که همیشه ایده‏آلت بوده نمی برن. هیچ وقت. اما آیا این باعث می شه مغز من دست از سرنوشت-پنداری ِ فانتزیش برداره؟ خیر. گذشته و حال رو به هم ربط می ده و اون چیزی که نهایت خواسته هام واسه آینده ست رو هم می چسبونه آخرشون و چندتا اتفاق تصادفی خوشایند و قلقلک آور رو هم شاهد می گیره، می گه ببین.. ببین.. ببین چی می خواستی همیشه و چی قراره بشه. ولی من دیگه بچه نمی شم.. دیگه بازیچه نمی شم. نه.‏

یک دیدگاه برای ”Nein

  1. بیام اینجا و یه عالمه «ای کاش» ردیف کنم، فقط بیشتر اذیتت میکنه احتمالاً… ولی هی به خودم میگم حتماً یه سری اتفاق خوب دیگه‌ای میفته و تهش میشه اون جوری که دوست داری. شیرینیش هم کش‌دار و طولانی باشه برات، نه اینکه یه ریزه بعدش تــــــق! سرت بخوره به دیوار.

  2. میدونی؟ منم بیشتر وقت ها داستانام پیشرفته تر از واقعیته…همه چی توی سرم زیبا تره و بزرگتره….این به خاطره خوشبینیه بیش از حدمونه…فک نمیکردم اینقدر شبیه من فک کنی…احساس سرمستی میکنم که یکی شبیه خودم پیدا کردم…

پاسخی بگذارید

