خانه » عمومی » اوه

اوه

از اون آدمای به چایی وابسته نیستم. ولی از چایی تازه دم حاضر و آماده بدم نمیاد. گرچه همیشه یک سوم آخرش یخ می کنه وقتی مشغول کاری باشم و وقتی یادم می افته در حال چایی خوردن بودم که دیگه کار از کار گذشته. کلن وابستگی خاصی ندارم. تنها چیزی که حالمو خوب کنه یا تنها چیزی که سرحالم بیاره در زندگیم وجود نداره. چون حالم یا خوبه یا بد. اگه خوبه که خوش به حالم و اگه بده هم باید زمان بگذره تا درست بشم. البته همیشه از این جوری بودنم بدم می اومده. هیچ ویژگی رفتاری خاصی ندارم چون. و از آدمایی که عادت های خاص دارن خوشم میاد. شاید چون با من فرق دارن.

این روزا خیلی معمولیه. انقدر معمولیه که نمی دونم خوبه یا بده. یه جور روتین ِ فراز و نشیب داریه. خیلی سرم گرمه و این مطمئناً چیز خوبیه. بیش تر اوقات خسته ام و این چیز خوبی نیست ولی بهش عادت کردم و دیگه ناله نمی کنم بابتش و برعکس گاهی فک می کنم این همه انرژی از کجا میارم؟..
الان چند دقیقه ای هست دارم فک می کنم پست بی سر و ته ام رو چه جوری تموم کنم. کلن همیشه با پایان مشکل داشتم. پایان فیلمایی که ساختم، داستان هایی که نوشتم، ارتباط با آدما، .. . خیلی از داستان هام رو در حالی که فک می کردم هنوز خیلی مونده تا تموم شن دیدم که اوه.. تموم شد. آخرش یه پایان و اسم و تاریخ زدم و رفت تو آرشیو. همین طور بود در مورد فیلما، رابطه با آدما و غیره. مث الان، این پست. اوه.

یک دیدگاه برای ”اوه

  1. عاشق حرف‌ها و نوشته‌هایی هستم که همین‌جوری دلی باشن. که نخوای بشینی و یه جوری ببافی تا جور دیگه‌ای نمود داشته باشه، یا طور خاصی تموم شه. همین که حرف به یه جایی رسید، میشه نقطه گذاشت؛ رها شد… مثل همین الآن، همین پست.

    • دقیقن؛ می تونی لایو بنویسی و بی ادیت بفرستی بره.

      مث همین کامنتت حتی. بی هوا تموم شد.

پاسخی بگذارید

