خانه » عمومی » تو خود بخوان حدیث مفصل

تو خود بخوان حدیث مفصل

توی پاویون نشسته بودیم. یه چند تا اینترن و یه چند تا رزیدنت اعم از بی هوشی و داخلی و .. . شام می خوردیم و یکی از رزیدنتا قبل نشستن سر میز تلویزیون رو روشن کرد. بیست-و-سی ِ منحوس داشت پخش می شد. به ن. گفتم چقدر از شنیدن اخبار صدا و سیمایی بدم میاد. رزیدنتی که تلویزیون رو روشن کرده بود با نگاه حق به جانبی پرسید «چرا؟.. همیشه سعی کن «به روز» باشی!!!».. یه خرده نگاش کردم هی فکر کردم از کجا شروع کنم واست توضیح بدم آخه؟.. منصرف شدم.

یک دیدگاه برای ”تو خود بخوان حدیث مفصل

    • جالبش اینه که منطق خاص خودشونو دارن کاملا!
      آدم گاهی شک می کنه که ما راس می گیم یا اونا..

پاسخی بگذارید

