خانه » روزانه » نمي خواهم بخشنده و مهربان باشم يا.. Exclusivity

نمي خواهم بخشنده و مهربان باشم يا.. Exclusivity

دلم نمي خواد چيزي رو با كسي شريك شم. گرچه اصل ِ كلي اين موضوع، شريك نشدن «هر چيزي»، با «هر كسي» بوده؛ اما رفته رفته اين اصل به سمت شريك شدن «هيچ چيز» با «هيچ كس» داره ميل مي كنه..

یک دیدگاه برای ”نمي خواهم بخشنده و مهربان باشم يا.. Exclusivity

      • مقدمات زيادي لازم داره.
        برنامه خوب، گروه خوب، زمان خوب، جاي خوب، هواي خوب و .. .

      • متاسفانه اين هفته نمي تونم.
        بايد يك منبع غذايي ديگه، غير از من، براي تامين ساندويچ پيدا كني. :دي
        ولي ميام يه باري.

      • کاش زود تر می گفتی! گمانم این هفته رو باید گرسنه باشم، یا از بالا نگاه کنم ببینم کسی غذا اگر زیاد داره برم خودم رو مهمانش کنم :دی، شوخی می کنم،
        اوکی، خرسند می شم هر وقت اومدی، هر چند ما با عمو نمیایم، ولی شما خارجی ها اگر خواستید با ما قافی ها بیاین :دی

      • والا گروهش فرقي نداره.
        مهم اينه كه برنامه ي خوبي باشه.
        ببينيم چي مي شه حالا..

  1. بازتاب: Tweets that mention نمي خواهم بخشنده و مهربان باشم يا.. Exclusivity: دلم نمي خواد چيزي رو با كسي شريك شم. گرچه اصل ِ كلي اين موضوع، شر... -- Topsy.com

پاسخی بگذارید

