خانه » شبانه » Beast of Gévaudan

Beast of Gévaudan

هیولای فیلم » برادری با گرگ»  اینه

اگه فیلم رو دیدین که می دونین چی می گم و کلی هم متشکر هستین که عکسش رو می بینین و چشمهاتون اندازه ی نعلبکی شده

اگه فیلم رو ندیدین هم که دیگه لازم نیست ببینین. قراره تو کف این موجود باشین که من بهتون نشونش دادم و فیلم رو خراب کردم

می مونه چند صحنه «مونیکا بلوچی»؛ که ارزش نداره دو ساعت فیلم رو واسه هشت ثانیه دیدن مونیکا تحمل کنین. به جاش برین ماتریکس ببینین

نصف شب یه روز عید

صبا

یک دیدگاه برای ”Beast of Gévaudan

  1. هرچند من ماجرا رو مسخره کردم ولي ماجراي فيلم واقعيه. جدا يه افسانه هست در مورد هيولايي که تو فرانسه حوالي قرن هفده به مردم حمله مي کرده و کلي واسه خودش برو و بيا داشته
    اسم اين پست, در اصل اسم يه فيلم ديگه است که راجع به همين هيولا ساخته شده. مي تونين خودتون گوگلش کنين و ببينين. بد نيست.
    نگين مگه بي کارم؟ جدا چه کار مهمي دارين که به جاش بکنين؟

    صبا

  2. منم البته ندیدم این فیلم رو، ولی با این چیزایی که اینجا گفتین و نقش این هیولا لو رفت، فکر کنم دیگه دنبالش نرم بهتر باشه :)
    کار مهمی که نداریم! پس میریم گوگل میکنیم ببینیم به کجا میرسیم

پاسخی بگذارید

