خانه » بازی » 343

343

–          تموم کرده.

–          منظورت چیه؟

–          به محض این که رسیدم اون جا تموم کرده بود.

–          وای.. نه. نه. نه. دیر رسیدی.. دیر.. دیر.. . لعنتی.

–          می خوای چیکار کنی؟

–          نمی دونم.. همه ی برنامه هام به هم ریخته. روش حساب می کردم.

–          خب.. حالا وقتشه آروم باشی و درست فکر کنی.

–          هی.. من نگرانتم.

–          نباش. می تونم مواظب خودم باشم. به برنامه ات فک کن.

–          گوش کن ببین چی می گم.. همین الان برگرد خونه. باشه؟ چند ساعت دیگه سرما به اوج خودش می رسه و برف شدیدتر می شه.

–          گفتم که می تونم مواظب خودم باشم. فک می کنی بلد نیستم شال گردن بپیچم دور گردنم و شیر داغ سر بکشم؟

–          خیله خب.. . هاه.. بذار درست فک کنم ببینم باید واسه دسر جای اون کیک گرد ِ سیاه شده از شکلات که قولشو بهشون داده بودم چی به خوردشون بدم؟

–          یه پاتیل بستنی؟

–          بستنی؟ تو این سرما؟

–          پشمک؟

–          فراموشش کن. هیچی از پذیرایی سرت نمی شه. من.. باید برگردم تو آشپزخونه. اون جا همه چیز ریخته به هم.

–          باشه.

–          هنوزم می گم اگه دوست داشتی شب بیا این جا.

–          ممنون ولی گفتم که با اون.. .

–          باشه. فعلاً خدافظ.

یک دیدگاه برای ”343

پاسخی بگذارید

