خانه » عمومی » 338

338

تشکر می کنم از اساتید گوارش که جمیعاً پا شدن رفتن کنگره و دو روز آخر ِ هفته ی کاری رو خالی کردن و ما تونستیم هم چین برنامه ی سفر مشتی و عظیمی بریزیم. تشکر می کنم از آموزش دانشکده و خصوصاً دکتر تقوی که هی بدقلقی کرد و هی سنگ جلو پامون انداخت و هی ما رو از اوج ِ «بزن قدش، کارا درست شد» به قعر ِ «ای بابا.. حالا چی کار کنیم» پرت کرد. البته ما از پس همه ی این سنگ ها بر اومدیم و صرفاً در نهایت کمی به هیجان قضیه افزوده شد. در مرحله ی بعد تشکر می کنم از دکتر یکتا، دکتر نقشوار، دکتر میربها، دکتر محمودی و خانم حسن نژاد به دلیل این که مشکلات به وجود اومده رو به گونه ای ستودنی حل کردن و با انعطاف پذیری هایی که نشون دادن، سهم بزرگی تو پیش برد اهداف ما داشتن. در مرحله ی بعد تشکر می کنم از نسیم به خاطر این که جرقه ی این تصمیم بزرگ، بود. در واقع ما رو هُل داد به سمت این که تعطیلات رو دست کم نگیریم و پی گیری های شایان تحسینی انجام داد تا بهمون ثابت بشه که این کار شدنیه و تلاش های شبانه روزیش بالاخره سبب شد بتونیم الان با خیال راحت برنامه ی سفر رو جلوی رومون داشته باشیم. از همین جا اعلام می کنم که «نسیم جانم؛ خواب دیشبم نوش جونت.. گوشت بشه به تنت». در مرحله ی بعد از مقژی تشکر فراوان می کنم که بسیار صبور، منعطف، مصمم و با جدیت باهامون همکاری کرد و نقشی اسطوره ای در شکل گیری برنامه داشت. هم چنین جا داره تشکر ویژه ای داشته باشم از پدر عزیزتر از جانم؛ مسلماً این همه شادی و رضایت خاطری که الان در من موج می زنه، بی کمک و پشتیبانی های پدرم، وجود خارجی نمی تونست داشته باشه. تشکری هم از کاپیتان د. و خانم غ. داشته باشم بابت راهنمایی‌های ارزش‌مند و توصیه های کار-راه-اندازشون که بسیار به دردمون خورد. در آخر هم از هر کسی که فک می کنه قدمی مثبت در این راه برامون برداشته، تشکر می کنم به هر حال. امیدوارم این برنامه، ارزش این همه خستگی و دوندگی که براش کشیدیم رو داشته باشه.

یک دیدگاه برای ”338

پاسخی بگذارید

