خانه » بازی » 323

323

هفته هاست دنبال یه کیکی هستم و پیداش نمی کنم. هفته هاست که خیابون به خیابون و مغازه به مغازه می گردم و هیچ جا کیکی که من می خوام رو نداره. کیکی که من می خوام تو کف یه دست جا می شه و سبکه. فک کنم بشه بهش گفت نوعی کیک اسفنجی.. . کیکی که من می خوام نرمه. مث کیکی که نامادری سیندرلا تو فیلم می خوره و با دهن پُرش، در توصیف کیک می گه:«سو مویست». البته نه اون جور لج دراری که نامادری سیندرلا تو فیلم می گه. این کیکه هیچ جنبه ی منفی نداره. خیلی نرم و خوش مزه و حبه ی انگوره. کیکی که من می خوام جوریه که می شه ساعت ها خوردش. یعنی می شه به میزان چند ساعت متوالی هی چایی بریزی هی از کیک بخوری و کماکان احساس خوبی از پر بودن شکمت داشته باشی. کیکی که من می خوام گِرده و لبه هاش دالبُر دالبُره و وسطش سوراخه. کیکی که من می خوام از بالا به پایین شیب پیدا می کنه و کوچیک می شه. کیکی که من می خوام، احساس می کنم کشمش هم توش داره. پیداش نمی کنم.. پیداش نمی کنم.. پیداش نمی کنم. هیچ جا. هیچ جا. هیچ جا.

پ.ن: امروز «م» با خوش حالی یه بسته از تو کیفش در آورد که «سورپراااایز! اینم همون کیکی که دنبالش بودی!». قیافه ی «م» دو نقطه دی بود و می دونم طفلک کلی تلاش کرد واسه آفریدن چنین لحظه ای. «این که کیکی که من می خواستم نیست!». اینو من گفتم. لب ورچیده. سورپرایز مخربانه. نا امید.

پ.پ.ن: احساس عجیبی دارم بابت این که شاید این کیکی که من دنبالش هستم وجود خارجی نداشته باشه. می دونم داره و می دونم خوردمش بارها. اما همه ابراز بی اطلاعی می کنن و می گن به عمرشون چیزی نخوردن که مشخصات کیک منو داشته باشه. دچار توهم شدم؟ شاید تو زندگی قبلیم هم چین کیکی خوردم؟ یا زندگی بعدیم؟

یک دیدگاه برای ”323

  1. بعد از توصیفاتت احساس کردم منم یه بار همچین کیک سوراخ داری رو بین دو تا دستم نصف کردم اما یادم نیومد واقعا
    بهتره یه موجود خوش مزه دیگه رو جایگزینش کنی…
    شاید تو کتاب رزا م. دیدیش و فک کردی که پختی و خوردیش
    شاید تو خواب خوردیش
    درسته که سورپرایز ماسید اما نیت و عمل دوستت مهم بود واینکه تو نونه رو خوردی یا بخوری به یاد اون کیکه ;)

  2. فک کن . کیک لیلیپوت ها بود که یه بوی روغن عجیبی می داد بعدش جلدش سبز بود. می تونسته اینی باشه که می خوای. البته حالا که دارم فکر می کنم یه کم شبیهه شه

پاسخی بگذارید

