خانه » بازی » 319

319

باید یه پست بنویسم راجع به دیشب و وقتی فهمیدم رزا منتظمی دیگه زنده نیست.. اما حوصلشو ندارم. باید بگم که چه حالی داشتم و چرا و چگونه رزا منتظمی آدم مهمی در زندگی من بوده سال ها. ولی کلمه ها ازم فرار می کنن. حوصله ندارم توضیح بدم. حوصله ندارم کلمه ها رو کنار هم بچینم و داستان بسازم. آخ.

باید یه پست بنویسم راجع به این که من کلاً موجود سر به هواییم و حواسم هست و نیست و می ره و میاد. اما حوصلشو ندارم. در شروع هم چین پستی می تونم از اتفاقای امروز استفاده کنم. امروزی که مکرراً در زمان حال نبودم و هی حواسم پرت می شد و همین شد که.. . خب.. حوصله ندارم بگم چی شد و چی نشد.

امروز صبح تو ذهنم بود راجع به یه چیزی بنویسم یه پستی. اما حوصلشو نداشتم. الانم یادم نمیاد چی بود. اما اگرم یادم بود بالطبع حوصلشو نداشتم که بنویسمش.

باید پست بنویسم راجع به این که یه وقتی، یه چیزی واسه یکی انقدر مهمه که اگه کارد تو استخونت می ره هم باید انجامش بدی واسش. حیاتیه. ضروریه. حتی اگه به قیافه ی اون چیزه نخوره.. . ولی.. حوصله ندارم توضیح بدم.

لازمه.. . خیلی لازمه بنویسمشون اینایی که گفتم رو به اضافه ی اونای دیگه ای که حوصلشونو ندارم. یا یادم هست و حوصله ندارم ازشون در حد یه خط حرف بزنم، یا یادم هم نیست حتی و حوصله ندارم که فک کنم تا یادم بیادشون. ولی خب.. در مجموع آدم می گه که چی. کی می خونه. کی می فهمه. کی دلش می خواد که بخونه و بفهمه. نه مسلماً. من ازونایی نیستم که واسه دل خودم وبلاگ بنویسم. مطمئن باشم که خونده نمی شم و بازم امیدوارانه بنویسم. البته دروغ چرا. وقتایی که آدم حالش خوبه می شینه می نویسه. می نویسه و در و دیوار وبلاگ هم به حرفاش گوش می دن و خوش حالن دوتایی با هم (آدم و وبلاگ). واضحه که من الان در چنین وضعیت روحی-روانی نیستم که بتونم با در و دیوار وبلاگم خلوت کنم و خوش حال باشم. من الان موجودیم که کلی حرف واسه گفتن دارم ولی حوصله ندارم توضیح بدمشون. کلی حرف که شاید بشه گفت قلمبه شدن. من آدمی هستم که می خوام همه بی حرف بفهمن چرا، چه طور، کِی و غیره. آخ.. .

یک دیدگاه برای ”319

  1. تازه یه چیزایی هم باید بنویسی که من یادمه و قرار بوده که بنویسی
    من که همیشه خوندم و میخونم،چرا فک میکنی کسی نمیخونه؟احتمالا اکثرا دوست دارن که بلند بنویسی، خیلی وقتم هست که ننوشتی، خب نوشته بلند هیجان انگیزتره و جذاب تر..تو که همیشه دوست داشتی بنویسی، باید به دنبال یه نیرو محرکه بگردیم…

پاسخی بگذارید

