خانه » روزانه » ?Why is god so cruel

?Why is god so cruel

نه وقتی پنج سالم بود حاضر بودم برم مهدکودک و نه وقتی شیش سالم بود حاضر بودم برم آمادگی. مامان و باباها هم فقط منتظر همچین فرصت هایی هستن که مدیریت بحران داشتنشون رو به رخ بکشن. خب من کُلی از دوز و کلک هایی که مامان و بابا سوار کردن که من رو بفرستن مهدکودک رو یادمه. از طرفی هم یادمه که هیچ کدومشون برای بیش تر از یه روز جواب نداد. بله. من موجود لجبازی بودم. از مهدکودک، فضاش، بچه هاش، بوش، بازی هایی که می کردیم بدم می اومد، پس نمی رفتم. یکی از بدترین کارایی که با من تو اون دوران کردن، قایم کردن دوچرخه ام (بزرگ ترین عشق زندگیم) بود. دوچرخه رو قایم کردن و گفتن خدا برده و تا وقتی نری مهدکودک بهت پسش نمی ده. منم فقط و فقط به عشق دوچرخه واسه یه روز بهشون افتخار دادم و رفتم مهدکودک. ظهر که برگشتم خونه، دوچرخه ی قرمزم دوباره تو حیاط بود با یه نامه و یه شکلات روش. توی نامه (که من تصادفاً چند روز پیش پیداش کردم!) خدا (با خطی بسیار شبیه به خط مامان) برام نوشته:
«ایده جون من خدا هستم. چون تو امروز بچه خوبی بودی من چرخ را (منظور دوچرخه است) برای تو آوردم. در ضمن یک شکلات و نامه روی چرخ گذاشتم. شکلات را بخور و با چرخ بازی کن. اگر مهدکودک نری من چرخ را می برم، لباس تو را می برم، بابای تو را هم می گیرم. تو آنوقت بابا نداری. پس مهدکودک برو تا من برای تو آتاری بفرستم.»

یک دیدگاه برای ”?Why is god so cruel

  1. خیلی این کارشون جالب بود،منم میخواستم خدا برام نامه بنویسه…من نمی رفتم،تا با دوستام یعنی همسایه هامون بازی کنم،وای خیلی خوب بود..

  2. کی دوست داشت بره؟ درسته برای بچه ای که تو شیش سالگی قشنگ بلده بخونه همچین مدیریت بحران‌هایی لازمه اما برای ما وقتی با دو تا تیپا قضیه منتفی می‌شد چرا خدا رو قاتی می‌کردن.

    • من نمی دونم واقعاً که آیا دو تا تیپا خشن تره یا این که خدا شخصاً به آدم نامه بده و بگه که اگه بچه ی بدی باشی بی بابا می شی.. تازه اونم به بچه ای که زنده است به خاطر باباش..

  3. منم مهدکودکو دوست نداشتم.ولی مدرسه رو خیلی دوست داشتم،ان قدر که از جمعه ها بدم می اومد.تا آخرین روز دبیرستان همین طور بودم.

پاسخی بگذارید

