خانه » روزانه » Of course I’m okay

Of course I’m okay

هیچ وقت از شهریور خوشم نیومده. یه جور ِ بی هویتیه.

آفتاب شهریوری، بی رمقه و به طرز محسوسی مایل و زرده. ز ر د؛ به معنی واقعی کلمه..

بوی پاییز می ده. به شدت بوی پاییز می ده و اون هم نه یه بوی پاییزی خوب. بوی پاییزی ِغمگین کننده. بوی پاییزی دل تنگ کننده. یه بوی خشک و زرد و تند که گلوت رو می سوزونه و قلبت رو مچاله می کنه.

هواش طبع گرم تابستون رو داره اما سرده. یخه. بی روحه. نسیم ملایمش به پوست پشت گردنت که می خوره یه جور بدی قلقلکت می ده. یه جور بدی مورمور می شی. مث وقتی کسی که ازش خوشت نمیاد هوس کرده باشه باهات شوخی کنه. هواش نفس آدمو بند میاره. مجبورت می کنه پشت هم نفس های عمیق بکشی.

شهریور رو دوست ندارم. به هیچ وجه. دارم روزشماری می کنم زودتر تموم شه. دارم سعی می کنم با تنها نبودن آسون تر بگذره.

یک دیدگاه برای ”Of course I’m okay

  1. ای بابا؛ چرا نشر اکاذیب می‌کنید؟ :دی
    شهریور خیلی هم خوبه،‌البته قبلنا که بوی مدرسه می‌داد بد بود، اما الان خوبه

  2. منم که شهریورو دوست دارم،هم به خاطر بخشیدن من به زندگی ;)هم حال و هواشو دوس دارم..چون هم یه جور تابستون و تعطیلیه هم خنک تره و میشه رفت مسافرت…بوی خرید لوازم تحریر جدیدم میده…

  3. من نه شهریورو دوس دارم نه مهرو
    شهریورو به همون دلایلی که تو گفتی تقریبا
    واقعا کاش زودتر بگذره

پاسخی بگذارید

