خانه » عمومی » آسمان روزهای برفی

آسمان روزهای برفی

روزهای ابری به من کمک می کنهتا تمام ناکامی های بیشمار زندگی ام رو به یاد بیارم و بی صدا قهوه بخورم.

بعضی وقتها از اینکه اینهمه توی زندگی ام شکست خوردم و ناموفق بودم تعجب می کنم. اما اغلب به این نتیجه می رسم که مهم نیست.

منتهی یک روز ابری توی تابستون چیزیه که واقعا می تونه حال آدم رو بگیره

*

همون جوری که لذت ساختن قلعه ی شنی از یه سنی به بعد از بین میره, لذت تماشای لباس پوشیدن یک دختر هم از یه سنی به بعد به وجود میاد.

آدم اوایل به این صحنه خیلی توجه نداره. بیشتر ترجیح میده برهنه شدن یک دختر رو نگاه کنه. اما یه روزی میاد که وقتی می بینی تنش داره کم کم ناپدید می شه و چهار پنج تیکه لباس جاش رو می گیره به همون اندازه لذت می بری

فکر کنم دروازه ی پیری از اون روز باز می شه.

وقتی دلم می خواد بلاگ بنویسم و حرفم نمیاد, اعصابم حسابی گه مرغی می شه.

مثل وقتهایی که نفر آخر یک صف طولانی هستی و صف آروم آروم جلو میره ولی کسی نمیاد پشت سر تو وایسه… تا لحظه ی آخر؛ نفر آخری

*

آسمان روزهای برفی اسم یه تئاتر به کارگردانی محمد عاقبیه. از روی بانی و کلاید ساختنش

پاسخی بگذارید

