خانه » عمومی » بی خیال

بی خیال

خیلی دلم می خواست قبل انتخابات یه عالمه انتقاد کنم از این جو مسخره ای که همه (حتی خودم ) رو گرفته بود.
می خواستم نقطه ضعف های خودمون رو به رختون بکشم و یادآوری کنم تمام اون چیزهایی رو که به روی خودتون نمی آوردین.
این رو که از سیاست هیچی نمی دونین.
دنبال هر گروهی حرکت می کنین بدون اینکه بدونین حرفشون چیه.
و هزار تا چیز دیگه.
*
دیشب تا صبح بیدار بودم و مثل خیلی های دیگه آمار رو لحظه ای دنبال کردم.
شور و امید بچه ها رو می دیدم که هی کم تر و کم تر می شه تا جایی که چند برابر اون اشتیاق روزهای قبل, بغض تو گلوی دوستام نشست
اوضاع به قدری تلخ بود که واقعا دلم نمیاد چیزی بگم.
آدم حریف بازنده رو نمی کوبه.
متاسفانه همه باختیم. به کی اعتراض کنم؟
*
ابلیس پیروزمست, سور عزای ما را بر سفره نشسته است/ خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد

یک دیدگاه برای ”بی خیال

  1. وطن پرنده پـــر در خون
    وطن شكفته گـل در خون
    وطن فلات شهید و شب
    وطن پا تا به سر خــون
    وطن تـــرانه زنــدانی
    وطن قصیده ویــرانی

  2. ایده اصلا حالم خوش نیس،وازاین متلکات اصلاً خوشم نیومد،بهتره به یاد خودت بیاری که این کار اونقدر عجیب که دیگه اسم تقلب رو هم نمی شه روش گذاشت…گناه ما چیه؟که هم باید کتک اونا رو بخوریم و هم زخم زبون شما رو بشنویم؟؟؟؟ >:-پی

    • @امیرحسین رفیعیان:

      این مطلب رو من نوشتم و نه ایده!
      گناه شما چیه رو هم توضیح می دم. بگذار تب و تابش یک کم بخوابه که متهم به این نشم که از آب گل آلود ماهی گرفتم و از اینجور حرفها
      اون وقت یک میلیون روز با هم بحث می کنیم
      این ماجرا اونقدر بزرگ هست که هرچقدر هم که روش مانور بدیم کم نیاره
      اوکی؟

پاسخی بگذارید

