خانه » بازی » احمق دوست داشتنی

احمق دوست داشتنی

همیشه درهای پشت سرش رو باز می ذاشت محض این که خودبه‌خود و ناخواسته قفل نشن
و شب ها با چراغ روشن می خوابید و به تاریکی نزدیک هم نمی شد و اگر می شد حتما تنها نبود
بی جا از همه انتظار تایید داشت
قانونی داشت به اسم «من-همیشه-دلیلی-برای-کارهایم-ندارم»
و این قانون اون قدر به نظر خودش قابل قبول بود که به کسی حق نمی داد بابتش برنجه
و معتقد بود حتی درد هم حق زندگی داره
و می گفت مسکن ها یک جور ناقض حقوق محسوب می شن
و هوا که آفتابی بود زار می زد و بارون که می بارید می رقصید
و یک بار به سرش زد پرورش حلزون راه بندازه
و بشه مثل گاندی برای حلزون ها
و حقوق لگدمال شده اشون رو به یادشون بیاره
و از تعداد انگشت شماری حلزون که بهش ایمان آوردن (یا دست کم اون این طور تصور کرد) شروع کرد
و اون قدر بهشون رسیدگی کرد که به خواب هم نمی دیدن
و می پرسین آخر نهضت تلاش برای حقوق گل آلود چی شد؟
خودش هم به درستی نمی دونست اما با حالت محوی از روزی که اومد و جای حلزونا رو خالی دید حرف می زد
و می گفت: لابد یه پرنده ی گرسنه
و فک می کرد یکی از مهم ترین شاعرای زمینه حتی اگه هیچ کس شعرهاش رو نخونده باشه
و اگه ساکت بود حتما در درون داشت با تمام وجود فریاد می کشید
و بی شک ترکیب بی نظیر «دیوانگی-حماقت-ترس» محسوب می شد
و لابد از سر همین ترکیب وجودیش بود که از یک روز خواست دیگر نباشد
نه که بره بمیره یا همچو چیزی
نمی دونم چه بلایی سرش اومد
فقط از یه روز دیگه ندیدمش

خب.. نه همیشه
ولی دست کم گاهی احساس می کنم دلم براش تنگ شده
من اون روزها رو می گم

این ورودی در بازی فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.

یک دیدگاه برای ”احمق دوست داشتنی

  1. راستش من اسم این آدمو احمق نمیذارم…چرا احمق؟
    آدم تو بعضی دوره های زندگی یه تفکراتی داره که اقتضای سننشه یا محیطشه…منم خیلی چیزای مشابه اینارو داشتم…یه سری تفکراتم هنوز دارم که چند سال بعد شاید برام عجیب بیاد.ولی به یاد آوردنشون واسه چند لحظه شاد شدن و غرق شدن تو کودکی و خنده خوبه ;)

  2. من اون روزارو دوس داشتم
    و ترجیح میدم همیشه ببینمشون
    چون هنوزم به همینا معتقدم
    کل این پستو دوس دارم
    همه جاشو
    اما ترکیبی که واسش انتخاب کردیو قبول ندارم
    خیلی بهتر از این حرفاس

پاسخی بگذارید

